داستان سریال ترکی «منو بشنو» چیست؟/ تصاویر

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

سریال ترکی «مرا بشنو» (Duy Beni) محصول سال 2022 است و با ترکیب مضامینی مثل عشق، انتقام و معما توانسته مخاطبان زیادی را در کشورهای مختلف مجذوب خود کند. در ادامه داستان این سریال و دانستنی‌های دیگری دربارۀ آن را ملاحظه خواهید کرد.

اول صبح؛ «مرا بشنو» یک سریال دبیرستانی با موضوع عشق و انتقام است که از لحاظ داستان بی‌شباهت به سریال معروف «الیت» نیست.

به گزارش اول صبح؛ این سریال در یک فصل 20 قسمتی از شبکه استار تی‌وی ترکیه پخش شد. علی بالجی کارگردانی این سریال را به عهده داشته و بازیگرانی همچون ربیعه سویتورک (در نقش اکیم)، اجه کوکنلی (در نقش بهار ایدین) و برک هاکمن (در نقش سلیم بندر) در آن ایفای نقش کرده‌اند.

داستان سریال

اکیم و لیلا دو نوجوان هستند که به اندازه دو خواهر به هم نزدیک هستند. آنها در یک محله محقر زندگی ساده‌ای دارند و همیشه به بچه‌های ثروتمندی که در دبیرستان «دوگرو» مشغول تحصیل هستند حسادت می‌کنند.

duybeni_15ybl

یک روز در خیابان یک خودرو با سرعت زیاد به لیلا برخورد می‌کند؛ مجرم از صحنه فرار می‌کند، به سمت مدرسه می‌رود و ماشینش را در پارکینگ مخفی می‌کند. وقتی خبر پخش می‌شود که یکی از افراد این مدرسه باعث شده که دختری بقیه عمرش را روی ویلچر بگذراند، مدیر مدرسه برای فرونشاندن خشم مردم محل تصمیم می‌گیرد به سه دانش‌آموز محله بورسیه بدهد.

اکیم، بکر و عایشه سه دانش‌آموز منتخب هستند که برای شروع زندگی تحصیلی تازۀ خود در معتبرترین مدرسه شهر انتخاب می‌شوند، اما آن‌ها به زودی می‌فهمند که زندگی آنها قرار است سخت‌تر شود. آنها باید برای دوام آوردن در میان بچه‌های ثروتمند بجنگند و ضمنا از دیدن اینکه ثروتمندان زندگی بسیار متفاوتی با تصورات قبلی آن‌ها دارند شگفت‌زده می‌شوند.

امتیاز سریال

این سریال در حال حاضر در سایت IMDb امتیاز 6.6 از 10 از مجموع 2500 رای را دارد.

FXkSKRvagAA2qw7

3

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
دیدگاه
پربازدیدها
آخرین اخبار