آخرین اخبار عکس
  • تصویری دیدنی از اولین کافه در ایران/ عکس

    کافه لقانطه اولین کافه ایران است که در سال ۱۲۸۵ در خیابان باب همایون شروع به کار کرد.

  • خلق آثار نقاشی‌ با «کارواش خانگی»/ تصاویر

    کارواش خانگی وسیله‌ای است که در فروشگاه‌های ابزارآلات به راحتی یافت می‌شود؛ اما آیا هیچ‌وقت به این فکر کرده‌اید که این وسیله می‌تواند ابزاری برای خلق هنر باشد؟ البته بستگی به این دارد که این وسیله در دست چه کسی باشد.

  • نمایی از خیابان سعدی تهران ۶۸ سال پیش/ عکس

    این عکس از مجموعه محمود پاکزاد، مربوط به خیابان سعدی در سال ۱۳۳۵ است.

  • عکس‌های فوق العاده یک عکاس ۱۲ساله از جنگ

    کودکان معمولا آسیب‌پذیرترین افراد جامعه در زمان جنگ و آشوب هستند؛ اما در ویتنام، زمانی که آتش جنگ شعله‌ور شده بود، یک کودک ۱۲ساله به جای اینکه بگریزد، دوربین عکاسی‌اش را به گردن آویخته بود و دقیقا به سمت خطرناک‌ترین خطوط جنگ می‌دوید.

  • عکس‌های برگزیده جوایز عکاسی کمدی از حیات وحش

    تصاویر برگزیده «جوایز عکاسی کمدی از حیات وحش در سال ۲۰۲۴» منتشر شد. دهمین سال این جوایز با همکاری «صندوق سرمایه‌گذاری وایتلی برای طبیعت»، موسسه خیریه مستقر در بریتانیا که از حامیان محیط زیست در کشورهای جنوب جهانی حمایت می‌کند، برگزار می‌شود. برگزارکنندگان این مسابقه تاکنون برخی از بهترین آثار شرکت‌کننده در رقابت‌های امسال را به نمایش گذاشته‌اند.

  • تصاویری دیدنی از متال‌بازهای محجبه

    سه دختر متال‌باز در اندونزی به خاطر به چالش کشیدن هنجارهای جنسیتی و مذهبی، و برگزاری تورهای بین‌المللی، از جمله در اروپا و آمریکا، مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفته‌اند.

  • روستای کندوان از نگاه رسانه خارجی/ تصاویر

    انتظار می‌رود گردشگران داخلی و خارجی بیشتری از روستای کندوان دیدن کنند که با زیبایی‌های طبیعی و خانه‌های صخره ای، بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند.

  • تصاویری که باور نمی‌کنید «عکس‌» باشند

    آندری دومان عکاسی است که با استفاده از بالگرد به آسمان می‌رود تا تصاویر خیره‌کننده‌ای از چشم‌اندازهای روی زمین را از بالا به ثبت برساند. اما عکس‌های او صرفا عکس‌های هوایی عادی نیستند.

  • تصاویر دیدنی از بازار روز گیلان

    بازار روز گیلان که به عنوان بازار محلی یا بازار هفتگی گیلان هم شناخته می‌شود، از بازارهای پرطرفدار در بین خود گیلانی‌ها و مهمانان سفر به شمال است. در این بازار روز انواع میوه‌های محلی و سبزیجات تازه، محصولات محلی مثل زیتون، پنیر، گردو، ماهی تازه، مرغ‌های محلی و انواع پرندگان برای فروش عرضه می‌شود. میوه‌ها و سبزی‌هایی که در این بازارها به فروش می‌رسند، تازه و ارگانیک و محصول کشاورزان گیلانی هستند، در واقع کشاورزان و اهالی این مناطق، محصولات باغ و صیفی جات، صید و صنایع دستی و. . را برای فروش در این بازارهای هفتگی بساط می‌کنند

  • قیمت انواع نان ۷۰ سال پیش/ عکس

    وزارت دارائی قیمت انواع نان را در تهران و شهرستان‌ها اعلام کرد.به دنبال گرانی و چند نرخی نان در سال ۱۳۳۳ وزارت دارائی با صدور اطلاعیه‌ای قیمت انواع نان با آرد آزاد را اعلام کرد.

  • تصاویر شگفت‌انگیزی که «گلدوزی» شده‌اند

    دنیای هنر پر از هنرمندانی است که عاشق خلق آثار عظیم بر روی بوم‌های بزرگ هستند، اما در عین حال عده‌ای دیگر به هنر ظریف و دقیق کارهای مینیاتوری علاقه‌مندند. کارولینا تورس، هنرمند اهل مکزیک، با استفاده از سوزن و نخ، تابلوهای کوچک و گلدوزی‌شده‌ای از مناظر طبیعی می‌سازد که سرشار از جزئیات هستند.

  • نمایشگاه عکس در تخت جمشید/ تصاویر

    عصر امروز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ برای اولین بار در مجموعه میراث باستانی تخت جمشید در کاخ تچر نمایشگاهی از آثار عکاسان ملی و بین المللی برگزار شد. این نمایشگاه با همت و یاری دکتر محمد ثابت اقلیدی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس و دکتر علیرضا عسکری چاوردی، مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید و مریم حلالی، معاونت صنایع دستی افتتاح گردید.

پربازدیدها
آخرین اخبار