حملۀ عجیب صد «مرغ» به یک روستا در انگلستان

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

ساکنان اِسنِتیشام در نورفک انگلستان می‌گویند مرغ‌ها باغ‌هایشان را خراب کرده‌اند، در حالی که غذای کنار گذاشته شده برای آن‌ها باعث جذب موش‌ها شده است.

اول صبح؛ آزار و اذیت حدود ۱۰۰ مرغ وحشی سبب عصبانیت شدید ساکنان یک روستا شده است. مردم محلی می‌گویند این مرغ‌ها باغ‌های آن‌ها را تخریب کرده و خواب را از آن‌ها گرفته‌اند.

ساکنان اسنتیشام در نورفک می‌گویند زندگی‌شان به «جهنم» تبدیل شده، زیرا مرغ‌های وحشی از یک جنگل نزدیک به مزارع آن‌ها هجوم آورده‌اند. کسی نمی‌داند زمینی که مرغ‌ها در آن زندگی می‌کردند متعلق به چه کسی است، اما روستاییان معتقدند شمار آن‌ها به تازگی افزایش یافته است.

شکایت دیگر مردم محلی، هجوم مردمی است که برای دیدن این مرغ‌ها به روستا آمده‌اند و برای آن‌ها غذا می‌گذارند و این کار سبب جذب موش‌ها شده است. این شرایط در مجموع منجر به افزایش تنش بین ساکنان و بازدیدکنندگان شده است.

راد مکنزی، از اعضای شورای محل، می‌گوید: «آن‌ها بلای جان شدند. اگر پایشان به باغ شما باز شود، همه چیز را کنده و زیرورو می‌کنند. مسئله فقط غذای مرغ‌ها نیست، بلکه هر ذره‌ای که آن‌ها بتواند پیدا کنند، پای موش‌ها را هم وسط می‌کشد.»

بِن کینگ ۴۸ساله که خانه‌اش در مسیر هجوم این پرندگان به شهر است، گله می‌کند که به دلیل صدای مداوم آن‌ها مجبور است شبها از گوش‌گیر استفاده کند تا خوابش ببرد.

در این گیرودار، عده‌ای حاضرند به کسی که این مرغ‌ها را جمع کند و از روستا ببرد جایزه بدهند، در حالی که عده‌ای دیگر می‌گویند این مرغ‌ها جذابیت روستا را بیشتر کرده‌اند.

گریم مَک‌کوآد ۴۳ساله که ۱۸ ماه است از کمبریج به این منطقه آمده، می‌گوید: «من هیچ مشکلی با این مرغ‌ها ندارم. قبل از اینکه به اینجا نقل مکان کنیم، نمی‌دانستیم مرغ‌ها ۴ صبح از خواب بیدار می‌شوند، اما وجود آن‌ها به این مکان شخصیت داده است.»

یک سگ‌گردان که نخواسته نامش فاش شود، می‌گوید: «مردم ساکن خانه‌های جدید از آن‌ها شکایت می‌کنند، اما آن‌ها مدت زیادیست که اینجا هستند و در دنیا چیزهای مهمتر از این مرغ‌ها در حال وقوع است. دو تا از آن‌ها از وقتی جوجه بودند در باغ من بودند و آزاری هم نداشتند.»

 

منبع: فرادید
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
دیدگاه
پربازدیدها
آخرین اخبار